De rentree van Rafa
by from on (#6HF9Y)
Het was een koude februaridag, bijna vijftien jaar geleden. Locatie: sportpaleis Ahoy. Voor mij zat een man van 22. Hij had een doffe blik in zijn ogen.
| Source | RSS or Atom Feed |
| Feed Location | http://www.nrc.nl/rss.php |
| Feed Title | |
| Feed Link | http://www.nrc.nl/ |
| Reply | 0 comments |