Het transparantieregister, gerund door de zorgsector, moet plaatsmaken voor een overheidsregister by from on 2024-04-09 17:32 (#6KYXT) Het transparantieregister dat betaling aan artsen en klinieken moest tonen, werkte niet. De overheid gaat dat nu zelf bijhouden.