Article 6M07T Toch weer een column over Johan Derksen en racisme (helaas)

Toch weer een column over Johan Derksen en racisme (helaas)

by
from on (#6M07T)
Story ImageEen uur lang zeggen dat je niets meer mag zeggen en in die tijd mensen beledigen en discrimineren: het is het verdienmodel geworden van het programma VI van Talpa. Alles voor de kijkcijfers. Johan Derksen is heus geen racist", zeggen zijn verdedigers.
External Content
Source RSS or Atom Feed
Feed Location http://www.nrc.nl/rss.php
Feed Title
Feed Link http://www.nrc.nl/
Reply 0 comments