‘Te veel beloven en niet leveren is desastreus’, zegt de Ombudsman over het hoofdlijnenakkoord by from on 2024-05-21 16:54 (#6MZ87) De Nationale Ombudsman adviseerde de afgelopen maanden over het asielbeleid, maar de nieuwe coalitie luistert niet. Noem het geen crisis, benoem wat het is: wij voldoen niet aan onze verplichtingen."