Article 6NSYS Het asielbeleid van het nieuwe kabinet? ‘Je ziet de chaos al op je afkomen’, zegt VNG-voorzitter Dijksma

Het asielbeleid van het nieuwe kabinet? ‘Je ziet de chaos al op je afkomen’, zegt VNG-voorzitter Dijksma

by
from on (#6NSYS)
Story ImageAls minister Faber belt, neemt de voorzitter van Vereniging van Nederlandse Gemeente Sharon Dijksma wel op. Als het nodig is, spreek ik tegen. Iemand moet dat doen."
External Content
Source RSS or Atom Feed
Feed Location http://www.nrc.nl/rss.php
Feed Title
Feed Link http://www.nrc.nl/
Reply 0 comments