Inwoners Noord-Israël weifelend over het bestand met Hezbollah: ‘Er is nog steeds geen veiligheid’ by from on 2024-12-02 18:35 (#6SNE1) Ondanks het staakt-het-vuren tussen Israel en Hezbollah keren geevacueerde Israeliers nog nauwelijks terug naar hun huizen. In grensplaats Shlomi bestaat scepsis over het fragiele bestand. Wij zijn de oorlog niet begonnen."