Het NK is voor elke shorttracker op een andere manier belangrijk by from on 2025-01-12 17:15 (#6TGVE) Bij afwezigheid van veel toprijders leek het NK shorttrack wat gedegradeerd. Toch was het voor de winnende deelnemers een nuttig weekend. Dit is veel leuker dan trainen."