Transnistrië zat plots in de kou en het donker. ‘Als Transnistriër ben je niemand’ by from on 2025-02-06 10:10 (#6V3GG) Transnistrie zit midden in een ijzige winter zonder gas, warmte en betrouwbare stroom. Een Europese hulpactie brengt verlichting, maar de bewoners blijven verdeeld: is Brussel de redder of de schuldige?