Article 6V3GG Transnistrië zat plots in de kou en het donker. ‘Als Transnistriër ben je niemand’

Transnistrië zat plots in de kou en het donker. ‘Als Transnistriër ben je niemand’

by
from on (#6V3GG)
Story ImageTransnistrie zit midden in een ijzige winter zonder gas, warmte en betrouwbare stroom. Een Europese hulpactie brengt verlichting, maar de bewoners blijven verdeeld: is Brussel de redder of de schuldige?
External Content
Source RSS or Atom Feed
Feed Location http://www.nrc.nl/rss.php
Feed Title
Feed Link http://www.nrc.nl/
Reply 0 comments