Nieuwe kerncentrales worden waarschijnlijk staatsbedrijven by from on 2025-02-07 13:17 (#6V4D5) De coalitie hield er al rekening mee dat de staat de bouw van twee geplande kerncentrales grotendeels zelf zou moeten betalen. Nu bereidt de staat zich voor op volledig eigendom.