'Therapie of vriendschap met een AI-chatbot is populair, maar kan zeer schadelijk zijn' by from on 2025-02-12 14:00 (#6V7VZ) Wie eenzaam is, kan zich gehoord voelen door het voeren van gesprekken met chatbots. Maar een deel van deze gebruikers leeft in de veronderstelling met echte mensen te communiceren. Dat is gevaarlijk, waarschuwt de Autoriteit Persoonsgegevens.