Article 3MMMK Onderzoekers: veel landen moeten richtlijn gebruik alcohol aanpassen

Onderzoekers: veel landen moeten richtlijn gebruik alcohol aanpassen

by
from Nieuws, achtergronden en onderzoeksjournalistiek - NRC on (#3MMMK)
Story Image<p>Meer dan vijf tot zes glazen alcohol per week verhoogt de kans op sterfte door het alcoholgebruik, zo blijkt uit een nieuwe metastudie. </p>
External Content
Source RSS or Atom Feed
Feed Location http://www.nrc.nl/rss.php
Feed Title Nieuws, achtergronden en onderzoeksjournalistiek - NRC
Feed Link https://www.nrc.nl/
Feed Copyright Mediahuis NRC BV, Amsterdam. Deze RSS-feed is uitsluitend bedoeld voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik. Op ieder gebruik van RSS-feeds van NRC zijn de Leveringsvoorwaarden van toepassing: https:
Reply 0 comments