Nu KRO-NCRV X heeft verlaten, leeft in meerdere organisaties ook de vraag: blijven of weggaan? by from on 2024-01-11 15:11 (#6HS94) Veel gebruikers zijn al stilletjes vertrokken sinds X werd overgenomen door Elon Musk. Toch is van een massale uittocht nog geen sprake. X blijft een belangrijk medium om informatie te delen, ook voor de overheid.