Wat er achter de schermen gebeurde bij de mislukte formatie
by from on (#6JH6M)
De formatie is weer terug bij af nu Pieter Omtzigt van NSC heeft aangegeven niet verder te gaan met de formatiegesprekken.
| Source | RSS or Atom Feed |
| Feed Location | http://www.nrc.nl/rss.php |
| Feed Title | |
| Feed Link | http://www.nrc.nl/ |
| Reply | 0 comments |