Automobilist in Gent rijdt twee wielrenners dood by from on 2024-02-25 14:45 (#6JWGP) De bestuurder van de auto had gedronken. Vermoedelijk raakte hij de controle kwijt over het stuur, voordat hij inreed op een groepje wielrenners. Nog drie anderen raakten gewond.