Article 6MR3G ‘Het is vernederend wat je als migrant moet doen om in Spanje te mogen stemmen’

‘Het is vernederend wat je als migrant moet doen om in Spanje te mogen stemmen’

by
from on (#6MR3G)
Story ImageHonderdduizenden migranten die al jaren in Catalonie verblijven kunnen vandaag niet meestemmen bij de regionale verkiezingen. Ik doe alles volgens de regels en toch mag ik niet stemmen. Het is niet eerlijk."
External Content
Source RSS or Atom Feed
Feed Location http://www.nrc.nl/rss.php
Feed Title
Feed Link http://www.nrc.nl/
Reply 0 comments