Wel of niet naar Brussel? De een is dolblij met ‘twee fucking zetels’, de andere partij verwerkt de exitpoll gelaten
by from on (#6NBKX)
| Source | RSS or Atom Feed |
| Feed Location | http://www.nrc.nl/rss.php |
| Feed Title | |
| Feed Link | http://www.nrc.nl/ |
| Reply | 0 comments |