En toen was Frenkie weg
by from on (#6NF6F)
Hebben we' er zin in - in dat Europees kampioenschap voetbal? Ach, het ligt er maar aan wie je onder we' verstaat.
| Source | RSS or Atom Feed |
| Feed Location | http://www.nrc.nl/rss.php |
| Feed Title | |
| Feed Link | http://www.nrc.nl/ |
| Reply | 0 comments |