De ‘phonefixer’ van de ANWB zijn wegenwacht, maar dan op een bureaustoel : ‘150 zegt u? Bergop? Dan is er niets aan de hand’
by from on (#6PVP7)
| Source | RSS or Atom Feed |
| Feed Location | http://www.nrc.nl/rss.php |
| Feed Title | |
| Feed Link | http://www.nrc.nl/ |
| Reply | 0 comments |