Veel patiënten kampen twee jaar na hun eerste coronabesmetting nog steeds met even hevige klachten by from on 2024-11-25 15:00 (#6SFSP) Nieuw onderzoek naar postcovid schetst een beeld van een grillig syndroom, met veel terugvallen en grote verschillen tussen patienten. Alleen de tijd kan uitwijzen hoe deze patienten zich zullen ontwikkelen."