‘De nationale kerstboom’ is wat zijig en belerend, geen noodzakelijke toevoeging aan de kerstperiode by from on 2024-12-13 10:45 (#6SXE1) Lekker samen liedjes zingen in een mooi versierde omgeving: daar kun je moeilijk op tegen zijn. Maar een beetje zijig en belerend is het EO-programma De nationale kerstboom' wel.