'Minister dwong burgemeester Groningen te vertrekken vanwege onzedelijk gedrag' by from on 2025-01-08 10:35 (#6TDP9) Koen Schuiling vertrok in oktober als burgemeester van Groningen. Naar eigen zeggen vanwege het stroeve" Ter Apel-dossier, maar later bleek dat hij een boete had gekregen wegens aanstootgevend" gedrag. De zaak dient woensdagmiddag voor de rechter.