Iran wil wel heel graag met Trump praten
by from on (#6TX0N)
Als het tot onderhandelingen met de VS komt zit Iran in een heel zwakke positie, ook al roept opperste leider Khamenei dat Iran niet moet worden onderschat. Komt de oude eis weer op tafel dat Iran stopt met uranium verrijken?