Een jaar zonder je telefoon op school: ‘Eerst is het wennen, nu is het prima’ by from on 2025-01-03 19:04 (#6TAMX) Sinds januari 2024 moeten scholen het telefoongebruik aan banden leggen. Hoe pakte het mobieltjesverbod' uit? Ik vind het leuk om te zien dat mensen met elkaar praten in de pauze'