Article 6TAMX Een jaar zonder je telefoon op school: ‘Eerst is het wennen, nu is het prima’

Een jaar zonder je telefoon op school: ‘Eerst is het wennen, nu is het prima’

by
from on (#6TAMX)
Story ImageSinds januari 2024 moeten scholen het telefoongebruik aan banden leggen. Hoe pakte het mobieltjesverbod' uit? Ik vind het leuk om te zien dat mensen met elkaar praten in de pauze'
External Content
Source RSS or Atom Feed
Feed Location http://www.nrc.nl/rss.php
Feed Title
Feed Link http://www.nrc.nl/
Reply 0 comments